Mindwitch

NU er det over et år siden, at jeg startede op med idéen om mindwitch.

Jeg har været igennem flere forskellige gratis shoppingsystemer, annonceret flere forskellige steder, og jeg synes at jeg har brugt rigtig meget tid på det. Den tid har jeg fået en masse læring ud af, fundet ud af hvordan jeg gør tingene mest effektivt, men samtidig også, hvilke ting jeg ikke skal bruge tid på, da manglende effekt, dræner energien til at fortsætte.
Resultatet er som følger… jeg har hjemmesiden www.mindwitch.dk

Jeg har købt domænet ved dandomain, og siden er oprettet gennem shoppinet.com, som så hjalp mig med at få shoppen over på min domænenavn. På grund af forsøg på at finde de rigtige steder at annoncer, samt forskellige ting, der bare har brugt min tid ud over det, så er den ikke fyldt op som webshop endnu. Men jeg gør hvad jeg kan for at nå det hele, og trods det at der er mangler endnu, kan man stadig shoppe der.

Udover selve shoppen, har de mest effektive reklameformer været trendsales og facebook. Resten, har jeg droppet at bruge min tid på.

2 thoughts on “Mindwitch

  1. Lige et hurtigt tip, fjern dine AdSense annoncer fra din webshop. Med en webshop skal dit mål udelukkende være at få folk til at købe, med AdSense sender du dine kunder væk fra din shop og over til konkurrenten. E-Pusher bogen kan også anbefales.

    I øvrigt skulle du overveje at flytte din blog over på sit eget domæne. Det giver dig en lang række fordele både med hensyn til SEO, at sikre retten til dit indhold og flere muligheder for at tilpasse din side.

    Ha’ en super dag 🙂

    • Hejsa Anders 🙂

      Tusind tak skal du have 🙂

      Ja, overvejelserne er der helt klart om at få den mere proff. bygget op, uden reklame…
      Det skal dog siges, at det ikke er mig der lægger reklamerne op, går ud fra at det er det der er scoop’et for shoppinnet der udbyder hjemmesiden gratis … kan dog købes fri for reklamer… Er tanken at jeg vil købe den fri for reklamer, straks jeg har alle produkter på siden.. men ting tager tid, og også det….

      Min mening med reklamer på bloggen, er dog at tjene penge på det, eller i hvert fald se hvor hurtigt det kan gå. Jeg elsker at finde nye veje hele tiden, og noget af det der er dukket op i årevis når emnet har været at tjene penge på nettet, har været reklamer på blogs, så det skal da prøves… man lærer jo så længe man lever ikke da 😉

      Det er har dog ikke været under overvejelse at flytte min blog over på eget domæne, da jeg ikke helt er sikker på fordelene er så meget overskygget af fordelen ved gratis blog 🙂

      Men men men, skønt med noget feedback 🙂 Nice day to you to 🙂

Skriv en kommentar