de biler, oh, de biler…..

Ja, indrømmet, velfungerende bil, findes sjældent i samme sætning som jeg bliver nævnt …

Men, må sige det her alligevel overgår meget… Købte en fiiin Xantia, for ja, et halvt års tid siden, der var intet galt med den, og den skulle sådan set bare køre…

Stort set siden, har den konstant haft diverse uheldige problemer, selvfølgelig været på værksted, blevet lavet, og kørt fint ingen…

NU havde jeg så tænkt, nu kunne den køre fint, og nok bare lidt småtjek på den inden syn i september… wrong again…

Hydraulikken render, så, selvfølgelig en tur på værksted, hvor det ret hurtigt bliver konstateret, at skal den laves, så bliver det ikke for under 25000… det synes jeg “måske” lige er meget nok, eftersom jeg allerede har smidt mange penge i reparationer af den, plus selvfølgelig det jeg købte den for.

Så indtil en genial plan er udtænkt, kan jeg prise mig lykkelig over, at der er autohjælp på bilen ( har rigeligt tjent sig hjem ) og at der trods alt er nogen fine røde lamper der lyser og skaber sig, i tilfælde af bilen ikke vil bremse :O

Trods det jeg har kørt i mange gamle lig… polo, corolla, skoda m.m…. så topper den her godt nok på udgifter og tid på værksted… og så lige nu, hvor man ellers ville gøre det gode køb, og købe en der ikke havde så mange uforudsete reparationer…

Er det mon bare universets måde at fortælle mig jeg kigger i forkert retning, eller et tegn på at jeg skal købe mig en christiania cykel med plads til småfolkene ?

Spørgsmålet står hen i det uvisse….

Skriv en kommentar